سفارش تبلیغ
صبا ویژن

طراحی بیست

بهترین شرکت های برای چاپ و طراحی کدامند؟

امروزه بحث رقابت در بین کسب و کارهای مختلف بسیار داغ است. یکی از ابزارهایی که در این رقابت‌ها نقش کلیدی ایفا می‌کند، تبلیغات است. چاپ کاتالوگ تبلیغاتی به عنوان یکی از ابزارهای تبلیغاتی رونق بسیاری یافته‌است و با توجه به نوع کسب و کار و هدف آن، انواع کاتالوگ ها می‌توانند طراحی و چاپ شوند و مورد استفاده قرار بگیرند. شرکت های چاپ کاتالوگ متعددی در حال فعالیت و رقابت با یکدیگر هستند که هر کدام آن‌ها مزایا و معایب خاص خود را دارند. هر کسب و کاری با توجه به شرایط خود می‌تواند یکی از آن‌ها را برای طراحی کاتالوگ حرفه ای خود و چاپ آن انتخاب کند. هدف ما در این مقاله پاسخ به این سوال است که : «بهترین شرکت های چاپ کاتالوگ کدامند؟» با ما همراه باشید تا 7 شرکت برتر چاپ کاتالوگ را به شما معرفی کنیم.

نکته‌ای که باید به آن توجه کنید این است که ما فقط 7 شرکت برتر چاپ کاتالوگ را معرفی می‌کنیم و ویژگی‌ها و سوابق هر یک را مطرح می‌کنیم. در معرفی این شرکت‌ها، ترتیب و رتبه‌بندی خاصی قائل نشده‌ایم و نمی‌توان درباره این که کدام یک نسبت به دیگری برتری دارند، صحبت کرد. مطمئنا هر کدام مزایا و معایب خود را دارند. با این شرکت‌ها آشنا شوید، هر کدام را بررسی کنید و با توجه به نیازهای کسب و کارتان یکی را انتخاب کنید.

چاپ‌آقا (شرکت ایمن سفارش ابتکار) یکی از 7 شرکت برتر چاپ کاتالوگ است. این شرکت از سال 94 به عنوان یک شرکت دانش بنیان شروع به کار کرد. فعالیت این شرکت در حوزه برندینگ شرکت خود خیلی خوب بوده است و تبلیغات فراوان، حضور موثر در رویدادهای مختلف و طراحی و سئو خوب سایتش کمک زیادی به شناخته شدن این شرکت کرده‌است. چاپ آقا معمولا کار طراحی کاتالوگ انجام نمی‌دهد و بیشتر در حوزه چاپ کاتالوگ فعالیت دارد. این شرکت یکی از مجهزترین و شناخته‌شده ترین چاپخانه ها را دارد و می‌توان گفت یکی از بهترین شرکت‌ های چاپ کاتالوگ در تهران است.

شما می‌توانید پس از طراحی سفارشتان، آن را برای چاپ آقا بفرستید تا پس از بررسی‌های تخصصی، سفارشتان آماده شود و در اختیار شما قرار گیرد. بنابراین اگر طراحی کاتالوگ خود را انجام داده‌اید و دنبال یک چاپخانه مجهز می‌گردید، چاپ‌آقا یکی از شرکت های چاپ کاتالوگ است که می‌توانید روی آن حساب کنید.

بانی چاپ یکی دیگر از شرکت‌ های چاپ است که در زمینه های مختلف چاپ فعالیت می‌کند و یکی از حوزه‌های فعالیت آن، چاپ کاتالوگ است. از این نظر، می‌توان این شرکت را یکی از 7 شرکت برتر چاپ کاتالوگ دانست که با بهره‌گیری از تیمی جوان و مجرب، در حوزه های مختلف طراحی گرافیک، ایده پردازی، تبلیغات و … فعالیت می‌کند. این شرکت کار خود را مانند سایر چاپخانه‌های تهران به صورت سنتی در سال 1384 آغاز کرد و در سال 1395 وارد فضای تجارت آنلاین شد. این شرکت هم همانند چاپ‌آقا، چاپخانه مجهزی دارد و همین نقطه قوت، باعث شده‌است که در بین بهترین شرکت های چاپ کاتالوگ قرار بگیرد.

ضمنا، یکی دیگر از کارهای جالب بانی‌چاپ، نمایش قیمت‌ چاپ کاتالوگ به صورت آنلاین در سایتشان است که کاملا به روز است. پس از آماده‌سازی فایلتان، آن را برای چاپخانه بانی‌چاپ فرستاده تا پس از بررسی فایلتان توسط متخصصان، مراحل چاپ را طی نماید.

جلوه نما، در سال 1384 فعالیت خود را آغاز نمود و با استفاده از متخصصان حرفه ای در زمینه‌های مختلف طراحی و چاپ، طولی نکشید که به یکی از بهترین شرکت های چاپ کاتالوگ در تهران تبدیل شد. نقطه قوت اصلی این شرکت در مقایسه با شرکت‌های دیگر، گروه طراحی حرفه ای آن است. با یک نگاه گذرا به نمونه کاتالوگ های طراحی شده توسط این شرکت، می‌توانید به حرفه ای بودن آن پی ببرید. دیدگاه این شرکت نسبت به چاپ کاتالوگ، که در گوشه ای از سایت جلوه نما بیان شده است، این است که:

چاپ کاتالوگ، چاپ شناسنامه یک شرکت است؛ اطلاعات برند*،* لوگو*،* هویت برند و تمامی اطلاعات مهم شرکت شما با طراحی و چاپ یک کاتالوگ حرفه ای به بهترین نحو به مخاطبتان منتقل می شود. یک کاتالوگ مناسب و حرفه ای*، یکی از بخش های ماشینی است به اسم* برندینگ*، که شما را به قله های فروش می رساند. پس در طراحی شناسنامه و هویت برندتان سهل انگاری نکنید*.”

بنابراین، به جرات می‌توان گفت که جلوه نما یکی از 7 شرکت برتر چاپ کاتالوگ در تهران است که علیرغم حجم کم تبلیغاتی که نسبت به شرکت‌های دیگر انجام می‌دهد، همیشه مشتریان دائمی برای خود ایجاد کرده است که پس از یکبار استفاده از خدمات این شرکت در زمینه طراحی و چاپ کاتالوگ، مشتری دائمی این شرکت شده اند. بنابراین اگر می‌خواهید یک نمونه کاتالوگ حرفه ای طراحی کنید، جلوه نما یکی از کاندیداهای جدی برای طراحی و چاپ کاتالوگ شماست.

خانه طراحان سام یکی دیگر از شرکت های برتر چاپ کاتالوگ، که فعالیت خود را از سال 1379 آغاز کرد و در زمینه های چاپ فضای باز، چاپ فضای بسته، دیجیتال ورقی، چاپ مستقیم بر روی اجسام سخت، حک و برش لیزر و دیجیتال کاتینگ سابقه بسیار خوبی دارد.

گستره وسیعی از ماشین آلات چاپ، در اختیار این شرکت قرار دارد که منجر به کیفیت بالای خدمات این شرکت شده است. کادری مجرب و امکانات به روز، از نقطه قوت‌های این شرکت است. محدود نشدن به چاپ‌های کاغذی نیز از دیگر مزایای این شرکت است. اگر می‌خواهید چاپ روی اجسام سخت را انجام دهید، پس از طراحی آن، می‌توانید طرح خود را برای این شرکت بفرستید و سفارش خود را تحویل بگیرید.

با این حال، این شرکت، یکی از فعالان در زمینه چاپ کاتالوگ است. در بحث طراحی کاتالوگ خیلی خوب عمل کرده و چاپ آن را نیز انجام می‌دهد. این شرکت بدون شک یکی از 7 شرکت برتر چاپ کاتالوگ است که می‌توانید به عنوان یکی از گزینه‌های خود برای چاپ کاتالوگ تبلیغاتی، به آن فکر کنید.

چاپ بهرنگ

این شرکت، یکی از شرکت‌هایی است که اخیرا رنک خوبی در گوگل پیدا کرده است و می‌تواند یکی از شرکت‌های آینده‌دار در حوزه چاپ کاتالوگ باشد. این گروه تبلیغاتی را می‌توان در بین 7 شرکت برتر چاپ کاتالوگ قرار داد. خدمات مختلفی از قبیل چاپ کاتالوگ، کارت ویزیت و بروشور انجام می‌دهد. چاپخانه‌ای مجهز در کنار نیروی های مجرب، منجر به رشد این شرکت در سال‌های اخیر شده است.

گروه تبلیغاتی روتا

روتا پرینت، یکی از گروه‌های تبلیغاتی کار درست است که سابقه مناسبی در این زمینه‌ها دارد. نکته اولی که می‌تواند در رابطه با این گروه به چشم بیاید، طراحی زیبای سایت آن‌ها و تجربه کاربری مناسب است. در این بین، طراحی و چاپ حرفه ای در حوزه‌های مختلف چاپ، خصوصا چاپ کاتالوگ، این شرکت را به یکی از 7 شرکت برتر چاپ کاتالوگ تبدیل می‌کند.

امروزه، شرکت های چاپ کاتالوگ زیادی در حال فعالیت هستند و در نگاه اول، همه این شرکت‌ها شبیه به همند. ولی آن‌چه آن‌ها را متمایز می‌کند، تجربه خوب مشتریان و روابط عمومی خوب شرکت هاست. روتا پرینت مانند سایر هفت شرکت برتر چاپ کاتالوگ که معرفی کردیم، برخورد خوبی با مشتریان دارد و رضایت مشتری یکی از نقاط قوت این شرکت است.

ژورگراف

ژورگراف، یکی از پیشتازان صنعت چاپ و طراحی است که با بهره‌گیری از شیوه‌های نوین چاپ و متخصصان مجرب، سابقه خوبی در بین شرکت های چاپ کاتالوگ دارد. مشاوره و برنامه ریزی، طراحی، چاپ، عکاسی صنعتی، هدایای تبلیغاتی، چاپ لارج فرمت و سازه‌های نمایشگاهی، زمینه‌هایی هستند که ژورگراف در آن مشغول فعالیت است. این شرکت را جز 7 شرکت برتر چاپ کاتالوگ می‌توان محسوب کرد و اگر می‌خواهید کاتالوگ حرفه ای چاپ کنید، ژورگراف را هم در نظر بگیرید.

کدام یک از این شرکت‌ها را انتخاب کنیم؟

این یک سوال کلی است که جواب دقیقی هم برای آن وجود ندارد. چاپ آقا، بانی چاپ، جلوه نما و یا هر کدام از شرکت های چاپ کاتالوگ که معرفی کردیم، می‌توانند با توجه به هدف، بودجه و چشم اندازی که دارید، گزینه مناسبی برای شما باشند. پیشنهادی که من به شما می‌دهم، این است که تک تک این 7 شرکت برتر چاپ کاتالوگ را برانداز کنید و ببینید کدام یک از این شرکت‌ها با شرایط شما و هدفی که دارید منطبق هستند. با در نظر گرفتن قیمت چاپ کاتالوگ در این شرکت‌ها، بررسی نمونه کاتالوگ‌ های طراحی شده توسط آن ها، و ترجیحا پس از تماس با روابط عمومی این شرکت‌ها و بررسی نوع برخوردشان و ارزشی که برای مشتری قائل هستند، بهترین تصمیم را بگیرید و بهترین شرکت چاپ کاتالوگ را انتخاب کنید.

 

منبع: https://jelvehnama.com/do-you-know-the-top-7-companies-in-catalog-design-and-printing/